середа, 29 січня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія


            Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання та мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. А саме, те що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей, щоб вони мали чіткий план роботи над завданням.
Цей модуль допоміг мені дізнатися, що, уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
Я створила план впровадження проекту, навчилася завантажувати документи до власного акаунту гугл, робити їх відкритими для користувачів інтернету, створювати посилання в повідомленнях блогу. Також цей модуль допоміг мені зробити посилання на власний блог зі сайту ITEACH.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що потрібно переглядати взагалі уявлення про роль вчителя і про ведення уроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар