неділя, 26 січня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як створити вчительську презентацію, доповнити план вивчення теми, опитувальник, провести опитування і аналіз результатів, я навчилася формулювати ключові, тематичні та змістові питання, підготувалася до оцінювання учнів.
 Цей модуль також допоміг уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів, як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту.
Дуже цікаво було дізнатися про методи та інструменти оцінювання - виявляється, їх значно більше, ніж я знала.
Завершальним етапом була робота з планом вивченння теми, його вдосконалення і корекція.

Отже, цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
1. Потрібно провести оцінювання знань учнів (на початку роботи над проектом) та оцінювання навчальних потреб учнів
2. Оцінювання потрібно проводити протягом виконання проекту, щоб мати змогу відслідковувати прогрес учнів, заохочувати їх для подальшої діяльності
3. Залучати до оцінювання учнів та сприяти їх самооцінюванню.

Немає коментарів:

Дописати коментар