вівторок, 28 січня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія


    Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я ознайомилась з  прикладами учнівських робіт та засобами їх оцінювання; побачила, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.Ми проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили опитувальник для поточного оцінювання. 
    Модуль 9 допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. По-перше, лише учень з високим навичками самоограцізації здатен сам себе скеровувати, адже навіть формуюче оцінювання та різні типи завдань не навчать самоспрямовуванню за один проект, цьому вчать протягом всього шкільного навчання. А для учнів з різними типами мислення та сприйняття інформації різні типи завдань та створення підходящих умов для навчання зможуть покращити результати навчання.

    Модуль допоміг мені зрозуміти, як краще я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими у навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів, як краще планувати навчальний процес, враховуючи різні способи сприйняття інформації дітьми з різними типами темпераменту, як краще заохочувати учнів до впевненості й незалежності в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар