неділя, 26 січня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія


          Під час цього модулю я ознайомилася з прикладами учнівських робіт та визначила  цілі й результати навчального проекту з позиції учня.
Визначила стратегії, які дозволять адаптуватися учням до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на їх розвиток. Разом з колегами ми обговорювали питання, як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтовним навчанням.
          Дуже цікавим  для мене було проведення педради, перед початком якої, ми об’єдналися в групи незвичним способом.
          І на завершальному етапі модуля, я створила приклад учнівської презентації, яка допоможе мені визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання.
          Дійсно, створення учнівської роботи домомогло оцінити, наскільки складно виконати поставлене завдання, але виконання є приємним процесом. Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконнання, і складність питань, і рівень володіння та викоритання ІКТ. Сворюючи завдання, стає зрозумілим, чи буде досягнута мета, чи чітко поставлнені цілі.  У процесі виконання робіт, гадаю, учні скоріш за все поглибляться у тему більше ніж я намагалась їх зорієнтувати, бо цей процес захоплює (процес дослідження, аналізу, а найголовніше висловлення своєї думки.) Безумовно, досягти навчальних цілей допоможе вчитель (автор проекту). Яким чином? Чітко ставити завдання учням, допомогти спланувати діяльність реалізації проекту (створення продукту), групові консультації та обговорення. Думаю, це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.

Немає коментарів:

Дописати коментар