четвер, 23 січня 2014 р.

Модуль 1. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, допоміг мені звозуміти всю необхідність використання цієї освітньої програми для вчителів. Завдяки йому, я зрозуміла, що необхідно постійно аналізувати свої навчальні плани для того, щоб в подальшому їх покращувати. Навчання для вчителя - головна причина успішної та продуктивної праці дітей на уроках. Навіть кваліфікованому педагогу із багаторічним стажем навчання необхідно постійно вдосконалювати свої професійні навички, адже від цього залежить рівень знать учнів. Я глибоко стурбована припущеннями щодо того, що іноді вчителі не розуміють всю необхідність вивчення програм, які дозволяють використовувати електронні засоби для навчання своїх учнів, тому хочу не тільки своїм прикладом заохотити інших викладачів до вивчення цих програм, але й самостійно оволодіти додатковими необхідними навичками, які допоможуть учням краще розуміти навчальний матеріал.
Також я вважаю за необхідне спілкування зі своїми колегами не тільки в робочий час, але й в позаурочний час для обміну думками, знаннями та навичками. Тому я думаю, що соціальні сервіси Інтернету стануть в нагоді для цього, адже спілкування задля обміну досвідом - це необхідний критерій для розвитку креативного потенціалу вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар